PROJEKTI

By ŠCLJ 05 Jul, 2022
Med 7. in 11. 3. 2022 se je pod organizacijo Prirodoslovne škole Vladimira Preloga, v Zagrebu odvila prva aktivnost učenja, poučevanja in usposabljanja. Sodelovalo je 9 profesorjev iz vseh štirih sodelujočih držav ter ravnatelj šole koordinatorice. Prvi dan je bil namenjen predvsem medsebojnemu spoznavanju in izmenjavi izkušenj. Spoznali smo dijake šole gostiteljice, ki so nam razkazali šolo, podrobneje so nam predstavili pouk naravoslovnih predmetov, predvsem laboratorijsko delo. Popoldne smo si ogledali najznamenitejše zgodovinske in sodobne atrakcije glavnega hrvaškega mesta, obiskali Naravoslovno-matematično fakulteto v Zagrebu ter se sprehodili skozi Tehnični muzej Nikole Tesla, kjer smo bili deležni predstavitve Teslovih poskusov in simulacije nočnega neba nad Zagrebom v planetariju. Posebno doživetje je bil ogled nacionalnega parka Plitvička jezera, ki je bil v tem letnem času še zasnežen, slapovi pa so vsebovali vodo v trdnem in tekočem agregatnem stanju. Najpomembnejši del srečanja je bila seznanitev s programom ChemSketch. Profesorji šole gostiteljice so nam pripravili navodila, predstavili program, nato pa smo sami reševali določene naloge, ki so bile povezane z risanjem različnih kemijskih struktur in aparatur za laboratorijsko delo. Ugotovili smo, da nas čaka še zajeten sveženj ur, prebitih za računalnikom, preden bomo pripravljeni naše znanje prenesti naprej, na dijake svojih šol, nato pa kot multiplikatorji še na druge šole. Na enem od sestankov smo s tajnim glasovanjem preko spletnega orodja izbrali logotip projekta. Predloge za logotip so izdelali dijaki vseh sodelujočih šol, nekatere šole so izvedle že predtekmovanje na svoji šoli. Na Gimnaziji Antona Aškerca je natečaj za najboljši logotip potekal februarja 2022. Na mednarodnem natečaju smo sodelovali z logotipi:
By ŠCLJ 20 Jun, 2022
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada
By ŠCLJ 01 Sep, 2020
Projekt vodi Zavod RS za šolstvo v sodelovanju s šolami, ki izvajajo ITS, ki bo šolam nudil podporo pri uvajanju, spremljanju in usposabljanju. Interdisciplinarni tematski sklop je vsebinsko zaokrožena celota, s katero se uresničujejo in poglabljajo medsebojno povezani cilji različnih disciplin in/ali predmetov (najmanj treh). Delo temelji na učnih načrtih izbirnih predmetov in na poglabljanju/razširjanju znanj in veščin obveznih predmetov zapisanih v posebnih/izbirnih ciljih in vsebinah v učnih načrtih ter kroskurikularnih tem. ITS se ocenjuje in je sestavina izbirnega dela programa. Z ITS želimo doseči predvsem naslednje cilje: Omogočiti spodbujanje razvoja kakovostnega znanja za nadaljevanje študija. Omogočiti spodbujanje uresničevanja posebnih interesov in potencialov dijakov. Spodbujati povezovanja znanja različnih predmetov oz. disciplin in reševanje kompleksnih problemov. Omogočiti razvoj znanj in veščin (funkcionalna znanja) za obvladovanje lastnega življenja, za razumevanje in smiselno sodelovanje v družbi ter izbire študija. Povezati šolsko delo z avtentičnimi življenjskimi situacijami ter aktivno spoznavanje in delovanje v ožjem in širšem družbenem okolju. Spodbujati razvoj samostojnosti, inovativnosti in ustvarjalnosti dijakov. Spodbujati doseganje odličnosti in zagotavljanje kakovostne splošne izobrazbe na izbranem področju. Spodbujati timsko delo in sodelovalno kulturo. V šolskem letu 2019/20 dijakom 2. letnika ponujamo dva interdisciplinarna tematska sklopa v okviru 3 izbirnih ur tedensko. Tematska sklopa bosta povezovala predmetna področja iz družboslovja in naravoslovja: LJUBLJANA SKOZI ČAS, ki ga bodo izvajali: Matjaž Zorko, Jana Sepič, Katarina Vozelj Srčnik in Jožica Vatovec; GIBANJE IN NARAVA V SINERGIJI, ki ga bodo izvajali: Vlado Pirc, Maja Arzenšek Mavrel in Urša Žen. Koordinator celotne izvedbe ITS-a je Matjaž Zorko.
By ŠCLJ 19 Dec, 2019
Projekt Erasmus+ LIFE: Living in an Inclusive and Fair Europe Projekt poteka od 1. 9. 2019 do 31. 8. 2021. V projektu se bomo osredotočili na življenje v inkluzivni (vključujoči) in pravični Evropi, ki naj bi zagotovila ljudem iz različnih družbenih okolij (držav, regij, krajev) možnosti za delo in izobraževanje pod enakimi pogoji. Ker se večina Evrope v minulih letih sooča s številnimi valovi priseljencev, bo osrednji poudarek prav na mladostnikih iz družbeno ogroženih okolij, na mladih s posebnimi potrebami in priseljencih. Vse sodelujoče države (Francija, Poljska, Romunija, Slovenija in Hrvaška) imajo precej izkušenj bodisi s priseljevanjem ljudi od drugod bodisi z izseljevanjem iz njihovih matičnih držav. Naša gimnazija je doslej, na primer, vključevala v program izobraževanja dijake iz Iraka, Sirije, Rusije, Ukrajine, Gruzije, republik bivše Jugoslavije, Tajvana ipd. Z vključenostjo v novo okolje pa imajo pogosto nemalo težav tudi priseljenci, ki že nekaj časa bivajo, delajo in se izobražujejo v Sloveniji. Zlasti je prepad med njimi in nativnimi govorci opažen zaradi jezikovne bariere, ki jo je treba najprej premostiti, preden se sploh lahko začno zares vključevati v novo okolje. Na naši šoli tako že vrsto let poteka tečaj slovenščine za tujce, ki jim omogoča usvajanje osnov jezika in osnovnih komunikacijskih spretnosti. V projekt LIFE bomo tako vključili tudi dijake tujce, saj le-ti največkrat izkažejo posebno prizadevnost in interes za delo, mednarodno povezovanje in učenje v praksi pa že sama po sebi za vse predstavljata velik izziv, saj mladostnikom nudita vključevanje in sodelovanje s pripadniki različnih narodnosti, kultur in družbenih okolij. Vključenost in povezovanje na vseh ravneh, predvsem pa na izobraževalnem in zaposlitvenem nivoju, bosta tako predstavljali rdečo nit novega Erasmus+ projekta. Dognanja in izsledke projekta bomo posredovali tudi Ministrsvu za izobraževanje z namenom večje integracije v proces izobraževanja, na naše delo pa opozorili tudi v lokalni skupnosti in širše. Načrtovana srečanja v okviru projekta v letošnjem šolskem letu: Chelmza na Poljskem, od 15. do 20. marca 2021 in Medgidia v Romuniji od 17. do 22. maja 2021. Sodelujoči učitelji: Tatjana Špur, Matjaž Zorko, Jožica Vatovec, Manuela Rigler in Vanja Uhota. Vodja projekta je Vanja Uhota. UVODNO SREČANJE ERASMUS+ PROJEKTA LIFE – Living in an Inclusive and Fair Europe Z Jožico Vatovec sva se med 14. 10. in 18. 10. 2019 udeležili uvodnega srečanja Erasmus+ projekta LIFE, ki je potekalo v Sisku (Tehniška škola Sisak) na Hrvaškem in na katerem smo se zbrali predstavniki vseh petih partnerskih držav (Francija, Romunija, Poljska, Hrvaška in Slovenija). Srečanje je bilo namenjeno predstavitvi držav partneric v projektu, temeljitemu pregledu prijavnice in predvidenih aktivnosti v času od 1. 9. 2019 do 31. 8. 2019, usklajevanju časovnega okvira za posamezna srečanja, vsebinskemu načrtovanju za le-te in oblikovanju vprašalnika za evalvacijo po posamezni dejavnosti in ob koncu projekta. Po vsakodnevnem opravljenem delu je bilo nekaj časa tudi za druženje. Tako smo si v popoldanskem času dodobra ogledali Sisak z okolico, Zagreb in Petrinjo, v večernih urah pa v sproščenem vzdušju spoznavali drug drugega in snovali ustvarjalne ideje za projekt. dr. Vanja Uhota koordinatorica Erasmus+ projekta profesorica angleščine
By ŠCLJ 01 Sep, 2019
Nacionalni projekt se nadaljuje v organizaciji Javne agencije za knjigo RS, Ministrstva za kulturo RS, Ministrstva za šolstvo in šport in Združenja splošnih knjižnic.  Cilj projekta je motivirati dijake prvega letnika za branje ter spodbuditi njihovo obiskovanje splošnih knjižnic. S tem namenom bo vsakemu dijaku prvega letnika podarjena knjiga slovenskega mladinskega avtorja. Dijaki prvega letnika bodo obiskali splošno knjižnico v okviru projektnega tedna. Koordinatorica projekta je Nataša Mahnič v sodelovanju z organizatorko OIV Jano Sepič.
By ŠCLJ 01 Sep, 2019
V sklopu aktivnosti ob Evropskem tednu mobilnosti plesna šola Kazina pripravlja množični plesni dogodek pod sloganom "Živim ples" in "Diham ples", ki se bo letos odvil na Prešernovem trgu v mesecu septembru 2020. Projekt podpirata tudi Mestna občina Ljubljana, Oddelek za predšolsko vzgojo in izobraževanje in Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Mestne občine Ljubljana. Mentorica Urša Žen. Diham ples 2020 Diham ples 2021 Diham ples 2022 Diham ples 2023
By ŠCLJ 17 Apr, 2018
Dijaki 3. letnika Gimnazije Antona Aškerca sodelujejo v projektu časopisa Dnevnik, Obrazi. Namen projekta je, da se dijaki seznanijo z delom novinarja, z nastajanjem novinarskih zvrsti ter nastajanjem časopisa. Teme so vnaprej določene in izžrebane. Naša letošnja tema je Slovenija in migrantska kriza. Članki naših dijakov bodo objavljeni v časopisu Dnevnik v petek, 14. 4. 2017. Med prvomajskimi prazniki pa bodo pri časopisu izdali posebno prilogo s portreti dijakov, ki aktivno sodelujejo pri projektu Obrazi. Mentorica je Maja Kosmač Zamuda. April 2017: V sredo, 12. 4. 2017, smo z dijaki 3. letnika obiskali časopisno hišo Dnevnik. Srečali smo se z novinarko, odgovornim ter tehničnim urednikom, ki so nam predstavili, kako nastaja časopisa in kako poteka delo novinarja. V uredništvu Dnevnika smo nato oddali prispevke naših dijakov, ki so sodelovali v projektu Obrazi prihodnosti. Vabimo vas, da si prispevke ogledate danes, v petek, 14. 4. 2017, v časopisu in na spletnem portalu Dnevnika . Všečkajte pa jih na Facebooku Dnevnika .
By ŠCLJ 03 Nov, 2017
Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega - prehajanje med izobraževanjem in okoljem v gimnazijah Nosilec projekta je Zavod RS za Šolstvo v sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport in EU Evropski socialni sklad. Ključni cilj projekta je razviti in preizkusiti model celostnega razvoja kompetenc podjetnosti pri dijakinjah in dijakih na predmetni in interdisciplinarni ravni s posebnim poudarkom na sodelovanju z okoljem in širšo skupnostjo ter aktivni vlogi dijakinj in dijakov. V ta namen bodo v projektu sodelovali razvojni, implementacijski in konzorcijski partnerji, ki bodo razvili, preizkušali in implementirali modele in omogočali učinkovito umestitev podjetnosti v gimnazijski prostor in s pomočjo katerih bo šola celovito razvijala kulturo podjetnosti in povezovanja z okoljem. V projekt smo se prijavili kot implementacijski partner. Trajanje projekta: od 3. novembra 2017 do 31. avgusta 2022. V projekt je vključenih 5 učiteljev in ravnateljica: Tatjana Špur, Katarina Vozelj Srčnik, Vlado Pirc, Barbara Dvornik, Zdenka Može Jedrejčić.  Vodja projektnega tima na šoli je Matjaž Zorko.
By ŠCLJ 01 Sep, 2017
Projekt SKOZ Nosilec projekta je Gimnazija Vič. Projekt SKOZ v zahodni kohezijski regiji vzpostavlja Središče karierne orientacije v okviru katerega povezujemo nadarjene dijake in njihove šolske mentorje z organizacijami podpornega okolja z namenom vzpostavitve trajne mreže sodelovanja. Nadarjene dijake prek inovativnih učnih pristopov vpenjamo v okolja kjer bodo lahko že v času srednješolskega izobraževanja spoznali kam jih vodijo njihove karierne odločitve. Z že vzpostavljeno mrežo 12 srednjih šol in 9 subjektov podpornega okolja (univerze, SRIPi, raziskovalni inštituti) bomo lahko nemudoma začeli z delom. Predlagani projekt vzpostavlja mrežo šol in jih povezuje s podpornim okoljem. Šole odpira navzven, k raziskovalnim institucijam in podjetjem, jim pomaga navezati in vzdrževati stike z namenom kvalitetne podpore karierni orientaciji nadarjenih dijakov. Projekt predvideva vzpostavitev spletne platforme, ki predstavlja operativno središče aktivnosti in je namenjena sprotnemu spremljanju aktivnosti in analitičnemu pregledu dela (število dijakov, število projektov, aktivnosti, vključene organizacije, itd.). Vključenim organizacijam s področja izobraževanja bo dala možnost pregleda katere šole in organizacije so že vključene v aktivnosti in kako se te aktivnosti izvajajo. V okviru projekta je predviden vsakoletni javni poziv šolam iz zahodne kohezijske regije, da svoje dijake prijavijo na predlagane programe. Šolsko leto 2017/18 je namenjeno identifikaciji primerov dobrih praks na šolah in pripravi skupnega načrta dela. Nato pa v šolskem letu 2018/19 izvedemo prvi javni poziv. V  prvi fazi projekta sta v projektni tim vključena 2 učitelja. Vodja projektnega tima na šoli je Manuela Rigler.
By ŠCLJ 04 Nov, 2016
NA-MA poti (naravoslovno matematična pismenost, opolnomočenje, tehnologija in interaktivnost) Nosilec projekta je Zavod RS za Šolstvo v sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport in EU Evropski socialni sklad. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 4.000.000,00 EUR. Cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne, digitalne, medijske, …) otrok/učencev/dijakov od vrtcev do srednjih šol. Projekt želi opolnomočiti povezovanje med strokovnimi sodelavci, krepiti kritično mišljenje, razviti interdisciplinarno reševanje problemov, vključevanje IKT v reševanje problemov ter razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije v praksi. V projektu analiziramo stanje naravoslovne in matematične pismenosti na VIZih. Na osnovi opredeljenih elementov naravoslovne in matematične pismenosti z opisniki razvijamo in preizkušamo didaktične pristope in strategije za vertikalno in horizontalno udejanjanje teh elementov na vseh ravneh znanja v posameznih starostnih obdobjih. Kritično mišljenje v naravoslovni in matematični pismenosti krepimo s poudarkom na argumentiranju, metakognitivnem razmišljanju in medijski kritičnosti. Izboljšujemo strategije interdisciplinarnega reševanja kompleksnih avtentičnih problemov in učenja z raziskovanjem. Premišljeno vključujemo in uporabljamo IKT za vzpostavitev prožnih in inovativnih učnih okolij, igrifikacijo, programiranje, razvijanje logičnega in algoritmičnega mišljenja. Poudarjamo aktivno vlogo vsakega učenca in sodelovanje po načelih formativnega spremljanja ter personalizacijo ter izboljšujemo odnos učencev do naravoslovja in matematike. Pri projektnih aktivnostih izhajamo tudi iz rezultatov in gradiv preteklih projektov s področja naravoslovja in matematike. Vse aktivnosti projekta bodo izhodišče za pripravo priporočil za razvoj naravoslovne in matematične pismenosti v VIZ po vertikali. Povezava na spletno stran projekta NA-MA POTI poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo. V projekt smo vključeni kot konzorcijski in implementacijski partner. Trajanje projekta: od 4. novembra 2016 do 30. junija 2022.  V projekt je vključenih 10 učiteljev in ravnateljica: Jasmina Veselinović, Manuela Rigler, Vlado Pirc, Maja Arzenšek Mavrel, Tatjana Špur, Jožica Vatovec, Selma Štula Mastnak, Maja Jug, Maja Kosmač Zamuda, Barbara Dvornik in Zdenka Može Jedrejčić. Vodja projektnega tima na šoli je Maja Kosmač Zamuda.
Prikaži več

POMAGAJTE NAM POMAGATI

Podprite naše učence, da bodo uspeli in dosegli svoje cilje

Vaša donacija gre neposredno v šolski sklad za podporo dijakom

DARUJTE →

PRIHAJAJOČI DOGODKI

Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun

1

velikonočni ponedeljek

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

MATURANTSKI PLES

19

20

21

22

svetovni dan zemlje

23

24

KRAS - ekskurzija za dijake 1. letnika

25

26

27

dan upora proti okupatorju

28

29

PRVOMAJSKE POČITNICE

30

PRVOMAJSKE POČITNICE

1

praznik dela

2

praznik dela

3

POUKA PROST DAN

4

5

Share by: